Bearclaw

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 5 mars 2009 11:48

Torsdag och 4-åringen och 5-åringen är på barntimman dottern och 2-åringen leker i dotterns lekhage. Hon tycker det är så roligt när någon är där inne och leker med henne. Pappa är här en runda han hade ryggskott i går så då kunde han inte komma. Fast han ska snart åka och äta ihop med sina vänner. Och killarna kommer snart hem med bussen då blir det ös igen. Jag ska ha kurs idag i Nybro vi ska bara repetition idag så de kan danserna som jag har lärt dem redan. Det är vissa danssteg som är lite svåra för en del av dansarna men det skall jag råda bot mot idag. Ska även baka en kaka som vi skall ha till fika vet inte vad man ska göra idag. Vår äldsta dotter ringde och skulle ha ett recept som han hade skrivit in i bak boken när hon var mindre. Hon skulle baka åt brunnen till helgen hon är en jätte duktig tjej på att jobba och organisera allt. Tyvärr så ska de skära ner med personalen så hon fick avsked och det de kan erbjuda henne är timman ställd. Min önskan är att hon ska hitta ett annat jobb så Ronneby brunn ångra sig för de vet inte vad denna tjej gör för sitt jobb. Tyvärr så gör hon så mycket mer än vad hon har fått betalt för och hon ser till att det fungera. Men nu då vill hon göra sig mer unik med att baka lite mer fast då hålla sina recept hemliga. Harry håller på att ringa lite ang vår dator som gick sönder det har tagit 3veckor och det skulle bara ta 1vecka ja det är inte mycket man kan göra förutom att tjata. Även skulle vi har haft en torktumlare och den var beställd redan 2veckor innan jul den har vi inte sett eller hört något av. Och vi har ringt och ringt och vi har bara hört undan flykter det som är jätte för jävligt är att de har redan fått betalt. Så nu hoppas jag att den kommer denna veckan. Killarna kom nu med bussen och de hade gjort jätte fina kort fast de hade en mycket bra vän som hade hjälpt dem. DU ÄR FÖR SNÄLL. Fundera även lite på vad man skall kunna ha för mat idag det här med mat och våra barn inte lätt alla gånger vill jag lova. Ibland så älskar de maten man gör en vecka efter så tar man upp det från frysen så äter de inte för då är det inte gott. Dessa barn är för roliga måste jag måste man säga och man vill inte äta pannkakor och spaghetti hela tiden. Jag får väl gå ut till tvättstugan och fixa lite med tvätten man har ju inget val annars har man inga rena kläder. SUCK. Annars ska jag inte göra så mycket eftersom denna dag är lite kluven när man skall iväg på eftermiddagen. Ni får ha det så bra och va rädda om er, kjamen    

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards