Bearclaw

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 4 mars 2009 13:33

Onsdag och solen skiner det är vår ute mycket trevligt barnen är ute och leker. Dottern ligger och sover Harry skall snart åka iväg till jobbet. Vad skall jag göra då man får väl fixa det här med tvätten den eviga saken som aldrig tar slut.  Bakade frallor till barnen som vi skulle äta men Harry hade även köpt med sig frallor fast mina är mycket godare. Sen kom en god vän och fikade och pratade lite skit. Barnen blev jätte glada för hon hade med sig godis och dricka även hundarna blev ju inte ledsna de fick varsitt ben. Satt och pratade lite om allt möjligt barnen visade sina rum och de var malliga. Sen skulle hon åka hem 2-åringen gav henne en kram innan hon åkte. Vi skulle träffas en annan dag se om vi kan åka till stranden och grilla lite. Vår mellersta dotter kom han skall ta antingen både 2-åringen och lilltjejen med sig. Fast som det ser ut just nu så blir det bara lilla tjejen för 2-åringen har somnat. Harry skall strax ge sig av och jag får väl återgå till det jag skall göra. Nej nu får man passa på att njuta av det fina vädret, sköt om er kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards