Bearclaw

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 3 mars 2009 07:56

Tisdags morgon och jag vet inte om jag har en 2-åring till salu (heeheehe) han vaknade i natt runt 24.00 sen ville han inte sova. Han lyckades somna vid ca 03.30 vi fick ligga i soffan eftersom han somnar inte i vår säng. Och sin egen hade det hänt en liten olycka i så jag kunde inte lägga honom där igen. Annars så kan det gå bra efter ett tag att lägga honom i sin egen säng, men tyvärr så blev det inte så i natt. Tal om något helt annat jag var och hämtade mina glasögon det var helt underbart för ögonen. Även mitt huvud var rätt tacksam över att slippa överanstränga sig ja det var jätte skönt. Däremot barnen tittade på lite konstigt det var nämligen ett bra tag sen jag hade glasögon på mig har varit lite lat och har även tyckt att jag kan vänta lite med att hämta dem. Men nu har jag dem igen och de kommer att ligga högt upp när jag inte använder dem så att inga hundar kan tugga på dem igen.

Vad tänkte jag skriva… Jo har skrivit ut breven angående avslutning till personalen i skolan och sonen har tagit med dem till skolan. Nu finns det ingen återvändo man får väl se hur många som blir sura över detta. Eftersom de redan har ringt runt angående spa-upplevelsen. Barnen och jag skall åka till barntimman fast idag är det inte vi som skall ha fika med sig. Däremot så ska jag baka när jag kommer hem där ifrån ska ha fika till kursen i Emmaboda. Ja idag är det fullt upp hela dagen det är ju tur att man tycker det är roligt för det gör jag. Tror inte att man hade orkat annars att göra så mycket med allt som man gör. Väntar att kaffet skall rinna ner för nu är jag kaffe sugen sen får jag gå ut i tvättstugan och lägga sonens säng kläder i tvätten så det hinner torka till kvällen. Nej nu måste jag ta hand om allt och få i mig lite kaffe sköt om er, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards