Bearclaw

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 27 februari 2009 05:28

Onsdags: Man kan säga att man var blind kompisdate för verken hon eller jag hade träffat varandra eller sett varandra. Men hon tog kontakt med mig och det måste jag säga att jag blev jätte glad för. Att träffa denna person var helt underbart för han var som en annan lätt att prata med och ett stort hjärta. Det blev att jag var där några timmar och drack kaffe och pratade lite skit. Så tusen tack för ett mycket trevligt sällskap och att du bjud in mig hoppas vi kan träffas fler gånger.

Igår: Fixa material till min kurs sen bakade jag en kaka som jag inte bruka misslyckas med men det gjorde jag. Glasyren som skulle vara på kakan den första brände jag den andra blev hel lustig men till slut blev det i alla fall något. Sen denna kaka den blev helt platt i mitten och vad jag spillde när jag höll på vår 5-åring han hjälpte mig han bara tittade på mig till slut sa så här brukar det inte vara när du är i köket. Men jag förstå honom för allt var helt knäppt inget blev som jag ville. Men till slut så fick det bli vad det ville och jag och resten av familjen fick även mat. Gjorde mig ordning för att köra till kursen kom upp fixade allt på sin plats och passade på att varma upp mig innan alla kom. Men kursen gick bra och de fick lära sig en ny dans. Sen bar det hemåt.

Gick upp nu vid 05.00 och blev så ledsen när jag kom in i tvrummet för Senyaya hade bitit sönder min mobil telefon. Det som förvånade mig var att det fortfarande fungerade men jag kan inte ringa på den. Men som tur är kan jag plocka ut alla mina bilder och kontakter eftersom hon har bitit sönder den nedan till. Det känns lite som att hon har tagit över Gabys roll hr hemma vilket inte är med glädje i alla sammanhang. För det är inte kul  när de biter sönder saker och ting allra helst när man försöker att se till att de har saker de kan tugga på. Och man gör allt för att de ska bli underhållna med motion lek kel m.m Så nu får jag skaffa mig en ny telefon och det går tyvärr inte på någon försäkring eftersom det är ett djur som har tagit sönder den. Vilket jag tycke är hel sjukt man betalar så mycket för både hemförsäkring och hundförsäkring men när man väl de få gångerna behöver så säger de tyvärr. Så det är ju ingen mening att gråta över spilld mjölk (som är ett ordspråk) Utan man får se till att ordna en ny. Ni får ha det så bra och ha en jätte bra dag, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards