Bearclaw

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 24 februari 2009 07:59

Sitter och undrar om jag orka med att baka innan vi skall åka till barntimman, annars så får jag handla innan vi åker dit. Att det ska vara så svårt att veta ad man känner för att göra för jag kan inte fundera hur länge som helst heller, det måste ju bli klart. Alla barnen är vakna 9-åringen skall snart gå ut till bussen. 5-åringen och 4-åringen gick upp på övervåningen dottern leker i sin lekhage och 2-åringen cyklar på sin trehjuling. Harry har vaknat det är han som får gå ut med sonen till bussen och jag sitter i soffan och försöker komma på vad jag skall skriva på bloggen idag.

Igår: Satt jag nästan hela dagen och försökte göra en bra budget för vårt företag den skall ju vara realistiskt. Det är ju inte bara att ta siffror utan jag har letat fakta och priser på det jag var tvungen till. Jag hade som tur en budget som jag hade gjort men var tvungen att göra en ny pågrund av nya förutsättningar. Man var rätt trött i huvudet när kvällen kom och man såg siffror hela tiden hoppas bara att de som ska se den tycker att den blev lika bra som jag.

Så allt som jag skulle göra i går blev ju inget av eftersom budgeten var tvungen att blir klar. Och jag är lite så att har jag inte hunnit med det jag vill göra så har jag dåligt samvete vet inte varför men så är det. Och nu ser man alla måsten och idag går det inte eftersom denna dag är det fullt upp. Först barntimman med barnen sen hem fia mat till dem göra i ordning mig. Sen ska jag köra till Emmaboda och hålla 2st kurser sen bär det iväg till Nybro som jag har 1kurs till. När den är slut så bär det iväg hem igen och när jag kommer hem så är jag uppe i varv. Då har jag svårt att bara gå och lägga mig det brukar ta några timmar innan man börjar bli trött. Men onsdagen brukar man känna av om sömnen inte har varit så bra dagen innan vilken den inte har varit. Dottern la jag runt 24.00 men det tog inte länge fören hon ville vakna igen runt 03.00 Gav henne mat och hon somnade men tror inte att jag fick sova där inte utan då vaknade 2-åringen. Och han ville inte sova inte så vid 06.000 kunde jag vila lite innan jag skulle väcka 9-åringen vid 07.00

Nu har jag inte tid att skriva eftersom att jag måste fixa innan barntimman, kjamen på er.


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards