Bearclaw

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 23 februari 2009 08:59

Då var alla barn i skolan och vardagen har kommit igen vilket är rätt skönt så man kommer in i rätt spår. Men jag var rätt seg för som vanligt så har min sömn inte varit som den ska men man borde bli van. Men som tur är så var det ingen som försov sig eller kom för sent. Harry gick upp och gick ut med sonen till bussen sen fixade han ordning lite kaffe. Alla barnen är vakna hundarna har fått vara ute så jag ska lägga deras mat i blött. Pojkarna är uppe och spelar dottern är i sin lekhage och hundarna ligger nedanför mig i soffan. Harry fick samtal utav Bvc han skulle åka dit med dottern och göra boeltest, de bruka vilja göra detta i hemmet. Men det var som vi sa att göra det här känns rätt dumt eftersom de andra syskonen och hundarna hur kan man göra ett hörseltest då? Men tydligen så hade hon väl tänkt till lite på det vi sa. De blev först jätte sura för det var ju så man gjorde, men det är ju så att ibland så behöver det inte vara det bästa alternativet. Vad man skall göra idag vet jag inte riktigt måste i alla fall få ordning lite inför kurserna i morgon. Sen tror jag att de tär jag som skall ja fika med mig till kyrkans barntimman i morgon, så jag måste ta redan på detta. För ska jag ha fixa med mig så tänkte jag att man kunde förbereda detta redan idag, för jag ska ju ha fika med mig till kursen.  Harry skall göra lite av varje idag hoppas även att han tar en runda i vårt sovrum vill så gärna ha det klart helst innan Gaby ska ha valpar om det bli några. Han har ju inte börjat löpa än men vill inte stå i sista minuten jämt. Det är nämligen så att när vi får vårt nya sovrum så skall vårt gamla sovrum bli hundrum. Och där hade vi då tänkt att Gaby skall vara när hon får valpar vilket vi hoppas. Fast man vet ju aldrig det är ju inget som är säkert det är ju så även med djuren, men jag ska hålla tummen sten hårt den dagen.

Nu får jag ta hand om allt så sköt om er, kjamen




Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards