Bearclaw

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 19 februari 2009 08:55

Igår: Vi följde med Harry upp till Rödeby han är där och säljer Anasängar jag ska nämligen försöka piffa upp lokalen lite. Det blev macdonald innan vi åkte upp så att de små killarna som var med fick något att äta. När vi kom upp så stod det redan kunder i dörren så Harry gick in med dem och jag och barnen var ute en stund så barnen lekte av sig lite. Efter en stund så gick vi in och kunderna skulle just gå. Men vilken tråkig lokal och fy katten var kallt det var kunderna blir ju inte lidande men den som jobbar där. Att vara i lokalen så många timmar och ingen speciell värme var inget kul vill jag lova, barnen som var med frös inte för de hade overall och sprang och lekte med jag och Harry vi frös vill jag lova. Jag sa Harry att så kunde han inte ha det man kan inte jobba med minus grader inomhus så han får vackert säga till Anachefen att så får det inte vara om man skall kunna få folk till att vilja jobba där. Nu ska jag även se till att lokalen blir som jag vill ha den med och det är ju inte bara för kunderna utan för den som jobbar också. Ska man vara i en butik så många timmar och det är ju inte säkert att det kommer några kunder under denna tid. Då måste det vara lite trevlig för den som är där och jobbar. Men tal om sängar vilka fina sängar de har rena lyxsängar till låga priser vilket är bra för sängar brukar kosta en hel del om man vill ha en bra säng. Men här kan man få en säng med varme, massage och ställbar säng för ca 17.000 vill man då ha en dubbelsäng så är det 35.000 och då är det en lyxsäng. Sen finns det billigare sängar som är ställbara för 5900:- bättre kan det inte bli. Så behöver ni en ny säng så tittar in på www.ana.se

Vad händer i dag då jo Harry ska lämna in en av vår bil till Volvo så den kan bli lagad för just nu har vi bara vår stora bil. Och det är inte en bil som jag vill köra till mina kurser. För i dag ska jag till Nybro de skall även få sina dansbeskrivningar skivan får de nästa vecka måste köpa några låtar till innan den är klar. Tänkte även att jag skulle tvätta lite för min tvätt hög den bara växer det bli så när man tar en paus någon dag. Tyvärr så verka det som att vår lilla dotter har lite feber hoppas det går över för henne. Så även denna natt så har sömnen inte blivit mycket för hon vill inte sova i sin säng och hon har bökat som bara den. Vår lilla 2-åring ska få följa med pappa och lämna bilen till Volvo så han är jätte glad. Så nu ska jag hjälpa honom att få på sina kläder, ni får ha en bra dag kjamen på er alla.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards