Bearclaw

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 17 februari 2009 08:30

Ja idag har man kurs igen skall bara gå igenom danserna som de har lärt sig skall även fixa dansbeskrivningarna till dem.

IGÅR: Barnen var ute och lekte men vi fick sparka ut dem sen var de ute i flera timmar. Fick lite hjälp att göra degen till frallor Harry hjälpte mig med det så jag kunde stryka klart kläderna. Så när barnen kom in igår så fick de nybakade frallor och varm choklad och de blev inte ledsna ånej detta tyckte de att vi skulle ha varje dag. Sen var de uppe och lanade med deras storebror medans de två minsta killarna hittade på massa bus bara för att de skulle se dem med. Ja dessa barn man kan inget annat än skratta åt dem fast man kan bli mycket arg på dem.

Då åter går vi till idag: Tänkte jag skulle baka en kaka till kursen och till barnen vet inte vad jag känner att baka. Jag får väl titta lite i bak boken och se vad som ser gott ut sen gör jag något mitt i mellan. Jag anmälde Senyaya till BräkneHoby igår så jag inte glömmer det med så nu är det gjort. Fick även bekräftelsen igår med så nu vet jag att hon är med. Blev så arg på mig själv att jag missade datumet till Hässleholm men sådant händer, nu får de andra en skans(hehehe). Det ska bli roligt och se hur det går för denna lilla tjej för vem tycker inte att sina djur är fina. Idag ska även 9-åringen till sin mormor han bara längtar till att hon skall komma. Fast nu sitter de och spelar sitt spel och 5-åringen har hela tiden sagt till sin storebror han som är 15 att de kan ju lana än då. Vår lilla dotter flytta runt hela sin lek hage de små är starka vill jag säga. Vi bara väntar att hon skall gå utav sig själv eftersom hon har balansen att stå upp utan att hålla i sig. Ja det var lite om oss ni får ha det så bra och kjamen på er.


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards