Bearclaw

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 15 februari 2009 13:33

Solen skiner och man blir så pigg det är helt underbart ute tänkte att jag skulle ta ut vagnen och gå en runda med de små barnen och hundarna. Det känns verkligen som vår ute bättre sportlovs väder får man verkligen leta efter. Visst är det konstigt när det är toppen väder så får man slänga ut barnen och när det är skit väder så vill de inget annat än att gå ut. Just så har vi det just nu de vill nämligen också lana och det hjälpte 15-åringen dem med i morse. Så nu är det en annan som har tider för dator spel. Just nu får de vara inne en stund eftersom deras kläder är lite blöta men snart är deras tid ute och då får de hitta på något annat. Själv väntar jag på att de små barnen skall vakna så jag kan ta med dem ut en runda. Men det är ju ingen vila som  gäller inte har precis kommit in från tvätt stugan och hängt upp lite tvätt. Och har dammsugit ska även tvätta av golvet sen ville jag ha lite fika vet däremot inte vad jag skall baka. Harry fixar bilen den vill inte starta så han har en vän som är här och hjälper honom. Hoppas det går som de har tänkt sig killar blir så arga när de inte går som de vill visst kan jag blir arg men inte som Harry när det inte går som han vill. Även hundarna älskar att vara ute man får knappt in dem de tycker om att vara ute och härja lite. Det skall bli skönt att få en rast gård till dem då kan man släppa ut dem där. Hoppas att rast gården skall bli klar under våren skall bara köpa hem material till gården. Hade tänkt att anmäla Senyaya till Hässleholm men jag glömde bort tiden så man missade den så det får bli Hobby. Hon behöver tränas sen får jag se om sonen vill ställa ute sin hund eller att jag ska göra det. Vår 9-åring bara längtar efter att han också ska få en hund vi tänkte att han skulle få det i år. Nej nu har jag inte tid längre måste ta hand om allt innan de små vaknar. Ni får ha det så bra, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards