Bearclaw

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 14 februari 2009 09:58

Då var det alla hjärtans dag visst är man konstig när man måste ha dagar då man skall fira den man håller kär. Fast det är väl bara för att vi skall köpa saker och inte själva saken så man skulle ha ett gäng saker som har med alla hjärtans dag att göra så kanske man skulle tjäna en hacka. Men själv klart ska man visa att man bryr sig om varandra fast det skall man göra varje dag. Vår mellersta dotter och svärson var här en runda igår bjöd dem på mat och sen fick de nybakade bullar. Gick även ut med bullar till vår äldsta son och hans kompisar och de blev mycket glada. Tänk vad lite nybakat kan göra alla barnen här hemma åt så det tuttade ut. Sen åkte svärsonen och dottern hem och vi satte oss och tittade lite på tv. Gick sen och la oss var helt slut men tror inte man fick sova länge nejdå vår lilla dotter vakande runt 02.00 Det var bara att gå upp och ta upp henne ge henne mat sen somnade hon igen. Men inte jag utan jag släppte ut hundarna såg lite på tv då vaknade vår 4-åring ja ingen rast ingen vila. Men han somnade rätt fort hos mig på soffan men detta gjorde att jag inte kunde gå och lägga mig i vår säng. Men lugnet varade inte länge utan dottern vaknade igen runt 04.00 det var bara att ge henne mer mat. La henne igen nu var det ännu svårare att somna men vilade lite. Harry vaknade då var klockan runt 08.00 han tog ut hundarna en runda kopplade på lite kaffe satt och pratade lite. 2-åringn fick för sig att han skulle gå ut så nu är vi tvungna att ha vår dörr låst. Man vill ju inte att han ska springa ut så man inte vet var han är, dessa barn är uppfinningsrika. Sen skulle Harry åka till affären för att sälja sängar så man får se hur många som kommer idag. Måste säga att det är fina sängar får en billig peng, och det är inga dålig sängar man får. Just nu är det bara öppet 2ggr i veckan men vi hoppas det kommer att bli fler dagar.

Vad skall hända idag jo det blir tvätten som man måste ta i tu med sen måste jag städa av lite inne. Måste även få bort sakerna som jag har ställt ut i hallen på övervåningen. Sen får man se vad som händer man vill ju inte planera hur mycket som helst då blir jag bara besviken om det inte blir gjort.

Ni får ha en bra Alla Hjärtans Dag och bryr er om varandra hela tiden, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards