Bearclaw

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 10 februari 2009 07:46

Känner mig helt slut vaknade runt 04.00 då vår dotter vaknade och ville ha lite mat. Sen har jag så svårt att somna om och när jag väl råka somna så tar det inte lång stund fören väcka klockan ringer. Bruka säga det att man får väl sova när man blir gammal(ler). Blev färdig med 9-årngens rum igår han blev så glad och jag måste skryta lite det blev även detta rum jätte bra. Jag vill att det ska vara lätt för barnen att städa sina egna rum, så när jag möblera om så försöker jag göra det så att de kan städa själva. Däremot så bruka jag städa en gång i månaden så det blir dammat överallt för det är inte lätt att göra det. Däremot så är jag inte riktigt klar ute i hallen nu måste allt plockas ner som jag har ställt ut där. Sen ska jag måla lite på väggarna och lägga dit en matta som tur är så tar det inte så lång tid att fixa detta. Får se om jag gör hallen på onsdag idag hinner jag inte att göra mycket på hemma fronten. Harry får följa med barnen till barn timman för jag skall åka med vår mellersta3 dotter till doktorn . Hon hade läkt lite fostervatten men när hon var hos läkare för ca 1 vecka så var allt okej detta är en efter konroll. Men hon ville inte åka in själv och hennes sambo kunde inte få ledigt och vad gör man inte får sina barn.

Senyaya fick en ny madrass och hon bara älska sin ny gamla plats hon har sin husses gamla kudde och hennes filt. Så där ligger hon och myser den föra madrassen började att bli lite liten så när jag bytte så blev toppen. Hennes plats är under våran tv och det har varit så sen hon kom hem till oss. Fabians plats är bredvid husses säng och Gabby ligger gärna bredvid min säng men det kan även Senyaya göra. Men hon älskar bäst soffan och nu då när jag fixade en ny madrass så har hon legat där mest.

Sköt om er och kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards