Bearclaw

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 9 februari 2009 08:58

Tyvärr så hann vi inte färdigt i 9-åringens rum igår vi var tvungna att fixa ordning hallen först innan man kunde börja i hans rum. Vi skulle nämligen ha hans kläder ute i hallen i stället för hans rum så han får lite mer yta att röra sig på. Så vi hoppas att vi skall hinna idag så det blir klart visst är det konstigt att man börja med en sak och slutar med en helt annan. Jag är en sådan person så jag vill ändra för att det ska bli lite nytt då och då. Så det är därför jag kan få för mig att riva en lite här och där om det bara går tycker om att söka bra lösningar så det bli bättre för både oss och barnen. Nu skall även Harry ta sig i kragen och fixa vårt sovrum så det blir klart och efter det eller hand i hand så får 2-åringen sitt rum. Och när detta blir klart så får jag ett eget hundrum detta kommer att bli så skönt för då kan man ha valparna när de väl blir några där inne. Just nu ser utsidan för jävligt ut  men insidan är jätte fin så många blir rätt förvånade när de kommer in vi ska panela utsidan nu till sommaren ska bli skönt att få den biten klar. Ska även planera vår trädgård jag vill inte ligga och rensa rabatter men vill gärna ha blommor tycker nämligen inte att jag har den tiden. Det får bli när man är barnlös om man vill det då annars så får det va. Men jag vill ha en bra trädgård där både barn och hundar kan vara och leka utan att man skall bli ledsen att något blir förstört.

Vi ska även planera ett rastgård till hundarna vill placera den på ett bra ställer både för oss och hundarna. Ja det är mycket man ska göra sen  får man ju se hur mycket man hinner med för har man barn så blir man avbruten hela tiden när man ska fixa. Så hade man varit utan barn så hade man fått allt gjort men samtidigt så är det en utmaning att se hur mycket man hinner och klara av med alla runt sig.

Ni får sköta om er och ah en bra dag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards