Bearclaw

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 31 januari 2009 07:58

Lördags morgon jag och de tre minsta och hundarna är vaken, Gaby och Senyaya har varit ute. Fabian är morgon slö så han vilar gärna till Harry går upp. Gaby och Senyaya kan även hålla på natten men inte Fabian han sover hela natten. Det är väl därför att Senyaya gör inne ibland fast hon går ut en sista gång mitt i natten.

Idag skall jag fortsätta med att fixa med tvätten och städa och vi måste även handla lite. Sen ska vi på kalas hos vår äldsta dotter. Så man kan inte hålla på hela dagen fast man kanske skulle behöva det. Det har ju blivit lite tvätt på hög eftersom man har tagit bort alla julgardinerna och dukar, sen har ju vi bäddat rent i alla barnen sängar. Ja när man gör mycket samtidigt så blir det mycket men som tur är när jag väl sätter fart så går det fort att bli av med det. Harry skulle se om han hann att åka på tippen en runda, det är så skönt att slippa skiten som ligger. Nu vill han verkligen slänga allt som ligger vilket jag är jätte glad över, han brukar annars säga att det är bra och ha saker. Men nu tycker han att det måste bli en ändring och ingen är gladare än jag det lovar jag.

Ni får ha en bra dag och ta hand om varandra, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards