Bearclaw

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 30 januari 2009 16:38

Idag har det varit fullt ös med tvätten nu vill jag ha bort s mycket som det går. Har även städat vårt stora rum eftersom vi ska ha kalas för vår 4-åring på söndag. Tänkte bjuda på lite mat och en tårta för sonen vill ha det. Det skulle vara en godis tårta och det var tvungen att vara mycket godis på den. Harry och de små har varit på soptippen för han håller på att plocka ordning på tomten. Känns ibland som en evighets göra vet inte var barnen hittar allt som finns. Barnen har varit ute nästan hela dagen det är så skönt när de kan vara ute, de blir så mysigt trötta. Blev glad för en mycket kär vän kom på besök barnen älskar honom så mycket. Och de har inte träffar honom sen långt innan jul, så när de såg honom i dörr öppningen blev de jätte glada. De bara flög på honom och han hade det svårt att komma låss. Han var här några timmar sen åkte han så nu får man se hur lång tid det tar innan vi ser Vår 15-åring håller på att baka lite semlor det skall bli gott, vi blev så sugna så han blev tvungen att fixa en smet. Har varit ute med hundarna flera gånger på ängen och runt åkrarna har varit skönt ute. Nej nu har jag inte tid att skriva mer eftersom jag vill bli klar med allt som jag har åtagit mig att göra. Men ni får ha en skön kväll och ta vara på varandra, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards