Bearclaw

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 24 januari 2009 11:19

Natten blev mycket lång innan vi somnade så kom vår 2-åring till vår säng efter en stund kom även vår 5-åring. När man väl hade somnat så vaknade dottern och då var det bara att stiga upp och ge henne mat. Satte oss i tv-rummet såg lite tv man är inte så trött när man får stiga upp, sen var det ingen mening att gå in i sängen. Våra barn hade upp hela min sida så det var bara att lägga sig i soffan. Men när man väl kände sig trött så kom 2-åringen till mig och han var inte trött fast klockan bara 05:00. Det var bara att hålla sig vaken man vill inte somna för då vet man inte hur det ser ut när man vaknar. Vid 07:00 kom 5-åringen och satte sig i soffan och då ville jag inget annat än att sova. Harry vaknade så han lätt mig vila en stund, Harry väckte mig för han skulle åka iväg och jobba. Barnen fick frukost plockade ordning efter dem och damsög hallen så man slipper all grus. Min pappa kom så vi drack lite kaffe ihop och pratade lite skit. Vår 9-årings kompis kom för att leka det var fullt ös. Ska damsuga och torka golvet under dagen ska även tvätta och stryka så man slipper den. Det finns ju alltid att göra när man har hus och barn och jag vill inte vara utan det.

Ska även trycka in så jag kan tvätta av Senyaya idag och försöka ta Gaby i morgon. Vill inte ta dem alla idag hinner inte med det heller. Ska även ta dem på en lång promenad i skogen skall bara hitta mina gummistövlar. Sen vet inte hur dagen skall se ut men det hoppas jag att man märker. Nu får ni ha en bra lördag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards