Bearclaw

Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Mycket som jag vill ha gjort:)

Av Rosie-Marie & Harry - 18 december 2008 08:49

Torsdag morgon och vädret är så grått såg på vädret och det skulle vara grått hela veckan (suck) men ingen idé att gråta. Idag skall jag åter gå till min städning och tvätten sen r det barnen som skall ha sitt man får se hur mycket man hinner med. Alla barnen som skall till skolan har redan åkt vi andra jag och de andra pojkarna sitter hemma titta lite på barnprogram lilltjejen och minsta brodern sover fortfarande. Jag passade på att sitta vid datorn en stund innan allt skall göras. Harry är iväg och jobba så man får se när han kommer hem. Tänkte även se om barnen och jag hinner med at baka lite idag, men våga inte lova dem något så det är lika bra att jag inte säger något till dem. Man vill ju inte göra dem ledsna om jag inte hinner med bakningen.

Våra hundar släppte jag ut innan jag väckte vår son skall lägga deras mat i blöt.  Tänkte även trimma till Gaby lite för hon ser inte klok ut. Senyaya och Fabian har jag redan tagit hand om tänkte även se om jag skal tvätta av någon av dem. Men det blir inte fören i kväll när barnen har gått och lagt sig, får se vad man har för tid över idag annars blir det en annan dag.

Det är inte klokt hur mycket man vill göra undrar om man kan stanna tiden lite så man fick allt gjort som man ville. Fast då skulle det säkert inte heller räcka till om jag känner mig själv. Hade varit skönt om allt hade varit klart nu och man bara kunde ta det lugnt, men så är det inte. Nej det r lika bra att jag börjar om det skall bli något gjort idag. Ni får ta vara på er, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

18 december 2008 23:08

Städningen tar för mycket tid nu. Det hade varit skönt med lite bättre väder så att allt inte var blött och smutsigt. Lite snö till alla stora och små barn hade inte heller varit fel. Så mysigt det hade varit att kunna göra en snögubbe och ett par snölyktor nu till julhelgen.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards