Bearclaw

Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Fixa lite

Av Rosie-Marie & Harry - 8 december 2008 20:07

Håller på att förbereda för min avslutning i morgon jag har lite papper som skall skrivas ut, och lite förberedelse med fikat som jag tänker bjuda på. Jag hinner inte med så mycket i morgon pågrund av att jag är med barnen på kyrkansbarntimme innan jag åker iväg. Och då måste det mesta vara klart tills i morgon så det bara är det här lilla som man behöver fixa med. Alla de små barnen är badade och de ligger i sina sängar den enda som har somnat är 3-åringen. 2-åringen ligger och ropar på mamma och pappa tror han sjunger för han är inte ledsen utan ligger. Harry håller på med storarummet det blir riktigt bra skall bara måla listerna som skall vara runt fönsterna. Den ena tonåringen gör sin läxa det går bra för honom vilket man är jätte glad som föräldrar. Min pappa var här en runda i förmiddags och tog en kopp kaffe sen åkte han.

Vi var och hälsade på ett par goda vänner i går och jag måste säga att det är alltid lika trevligt att hälsa på dem. Så där blev vi sittande några timmar tills vår ena son sms att lilla syster var skit sur, då tackade vi får hos och åkte hem. Så tusen tack för de goda bullarna m.m

Ni får ta vara på er, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

10 december 2008 21:51

Tack för titten. Det är alltid lika trevligt att träffa er. Men tiden rinner iväg alldeles för snabbt när vi träffas.
Jag hoppas prinsessan inte var alltför ledsen när ni kom hem.
Ha det gott, vi hörs och syns.
Kram
Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards