Bearclaw

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 24 september 2008 06:44

Då var vi i mitten av veckan, har inte hunnit varit ute på nätet fören nu. Vet inte vad jag har gjort men det har inte funnits någon tid. Igår så var jag och dansade squaredans det var ingen kurs för mig, var en så kallad ängel och det är en som hjälper till. Det var roligt att få träffa alla som man inte hade träffat på länge. Harry var hemma och tog hand om barnen, han ville inte följa med heller. Vår 9-åring var på pingis 15-åringen körde både dit honom och hämtade honom. Så ni kan tänka er att lillebrodern var en mallig liten kille som fick åka med storebrors moppe. Vaknade ridigt gick ut med hundarna alla utom Fabian han är med en sjusovare. Men det räcker bara att jag rör mig i sängen så är Gaby i farten, och då det inte lång tid fören Senyaya också rör på sig. Det är så skönt att se att man kommer framåt när det gäller Senyayas kissande inne. För varje dag man vakna så är det mindre gjort inne, Och hon gör ifrån sig så fort vi går ut. Gaby tog det rätt lång tid innan hon blev rumsren, och det som även var jobbigt var att hon inte ens kissade på tidningarna som man la ut. Och Fabian han var som Senyaya jätte duktig, det som kan vara lite sorligt med honom är att om han är jätte bajsig på natten te.x så väcker han inte mig. Och då kan det vara så ila att han har gjort inne, förstå inte varför han gör så. Men vi älskar dessa underbara hundar de är så kul att se deras olikheter, samtidigt som i vissa fall kan de vara rättlika (med saker de gör).

Idag skall jag städa och fixa med tvätten, det blev lite mera för igår byte vi sängkläderna i nästan alla sängarna. Så det är bara att ta tag i det så man inte väntar för länge, för då har jag mer tvätt än vad som redan är. Nej nu skall jag fixa lite kaffe och se om den minsta killen har vaknat. Ni får vara rädda om er, kjamen

               

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards