Bearclaw

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 18 september 2008 14:25

Kände som att en ångvällt hade kört över mig när jag vaknade, har inte sovit många timmar i natt. Gick upp släppte ut hundarna och fortsatte att packa 9-åringens väska. Fick även plocka med mig smör, mjölk och ost vilket som jag inte riktigt förstå varför jag skall fixa detta när alla andra får från skolan. Men själv klart så gör jag et för vår sons skull, han är mjölktålerant. Min mamma kom för hon skulle passa de små barnen, jag skulle nämligen köra vår son och några från skolan till lägret. Men han fick åka skolbussen till skolan, hade inte orkat ha honom hemma tills vi skulle köra. Körde sedan och hämtade barnen och körde de till lägret, och vår son var lite mallig för jag var ju tvungen att ta limon. När vi kom fram så hade han även en runt vandring för de som inte åkte med oss upp, han var lite mallig. Tur man kunde göra honom lite glad eftersom han blev lite ledsen för att hans pappa inte kunde sova över som han gjorde förra året. Men man måste ju jobba så är det, det skall bli skönt för han kommer hem i natt. Väl hemma igen så var det bara att plocka i ordning allt som man hade tagit fram i morse. 3-åringen och 5-åringen kom hem från kyrkans barntimme, den minsta killen fick sova middag. När han väl vakande så gjorde jag ordning mat till oss, släppte ut hundarna la lite mat i blöt till Senyaya. Gaby är lite ledsen över att hon inte får mat lika ofta som Senyaya. 

Sköt om er nu, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards