Bearclaw

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 13 september 2008 12:19

Idag när man vaknade så sken solen och det känns alltid bra när man får lite ljus. Så nu hoppas jag att det skall få vara fint hela helgen, det är alltid skönt när man kan vara ute.  När jag vaknade så var det inte kul för jag fick torka skit Gaby hade gjort inne, även Senyaya hade gjort inne. Men det är inte så mycket, och hon är liten, men Gaby vet vad som är rätt och fel. Men det var bara att plocka upp släppte ut hundarna, la maten i blöt. Sen bar det välling till de två minsta pojkarna, kopplade på tven . Sen vaknade även de andra två pojkarna, men de stora sov som små grisar. Fixade lite kaffe och plockade ordning lite, min pappa kom och Harry gick upp. Satt sedan och pratade lite skit fixade sedan frukost, de största killarna kom när vi hade ätit klart. Så det var bara för dem att plocka bort allt när de hade ätit.

Pojkarna gick ut och lekte och jag la den minsta lilla killen, efter en stund så kom 3-åringen in vi satte oss i soffan tittade lite på tv. Det tog inte lång stund fören han hade somnat, tror han börja bli lite sjuk(inget kul). Min pappa åkte till en vän till honom de skulle åka ut och äta en bit mat.

Gav hundarna märgben alla blev jätte glada så de höll sig sysselsatta ett tag. De fick även ett ben av min pappa, så det var ju en toppen dag för dem. Men det är ju lördag även de skall ha lördagsgodis. Hehehe:  Nej nu skall jag åter gå till mina sysslor, ni får ha en trevlig helg, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards