Bearclaw

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 9 september 2008 15:31

Man blir så förbannad min man ringde till mig, för de hade ringt från skolan som vår 9-åring går i. Det hade hänt igår att ett barn i grannskolan höll på att bli bortrövad. Är så sorligt att man skall behöva skrämma sina barn, så att de inte våga närma sig bekanta och okända människor. Är det så svårt att fatta att de dem gör är så jävla fel, de är ju bara barn som inte har gjort något fel. Nej, jag tycker att straffen skall bli hårdare eller lämna dem till allmänheten så kan vi ta hand om dem.  Och jag ska bara säga från hjärtat jag hade inte varit snäll på något sätt och vis. De som rör mina barn begår ett stort misstag, även andras barn för det är något som man inte gör så är det bara. Såg på ett program ang så dana människor, och där talade psykologen om att de inte får umgås med barn själva. Det är som med en alkohollist de kan aldrig dricka sprit mer. Man undrar ju hur man skall göra för att stoppa dessa sjuka människor som gör våra barn ila. Det finns ju tyvärr även föräldrar som gör sina barn ila och detta förstå jag inte, sina barn skydda man. Man skada inte sina kära så är det bara, förstå inte vad som rör sig i deras sjuka huvud. Men helt klart är det helt sjukt. Så nu får man hålla mer koll än vad vi bruka göra, och då är jag redan en riktig höns mamma. Men det känns inte bra att barnen inte skall känna sig trygga. Nej vi måste gå samman och göra så gått vi kan så det inte händer våra barn något. Man vill ju inte läsa om att barn försvinner eller hittat döda.

Vet inte vad vi skall göra men vi måste göra något, vi kan inte sitta i vår soffa och bara prata om det. Det krävs handling bara frågan hur?????

Va nu rädda om er och ta hand om varandra, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards