Bearclaw

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 8 september 2008 21:14

Då är man hemma igen, kom i går framåt kvällen. Alla var lite sega när bilen stannade på tomten, men det var bara att ta nya tag. För nu skulle alt som man har burit ut ska ju in, visa saker kunde ju ligga kvar men barnens kläder maten ville jag ta in. Vår äldsta dotter och svärsonen kom en runda på besök de ville gratta 15-åringen, han blev jätte glad över deras present.  Man sprang som en dåre för att komma i ordning, sen var 9.åringen tvungen att duscha innan läggdags. Barnen åt lite kvällsmat sen hoppade de i säng, det tog inte lång tid fören alla sov. Vår dotter och svärson åkte hem, och vårt födelsebarn var helt slut så även han la sig. Även hundarna var helt slut de bara låg ut kastade på golvet. (Det såg så ut)

På morgonen när man vaknade var man lite trött, hade inte sovit så bra. Väckte vår 9-åring de äldsta killarna var redan vakna. Vår 15-åring hade inte sovit så mycket sa han. Det var första gången han skulle köra sin moped till skolan, han har kört på tomten. Men på vägen är det en helt annan sak, och vi är så glada för hans skull. Han får ju en annan frihet, kan åka till kompisar på ett helt annat sätt. Eftersom han kan köra dit själv behöver inte vänta på oss.

Min pappa blev utskriven idag, så jag håller tummen så hårt jag bara kan att han skall klara det. Han skall börja gå på möten en gång om dagen tror jag det var. Så idag är första dagen hemma i sin lägenhet.

Ni får ta vara på det ni har, kjamen på er alla

 

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards