Bearclaw

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 5 september 2008 13:45

Igår hade jag kurs mina dansare fick verkligen dansa, men det gick jätte bra. Man blev rätt svett innan kursen slutade, så de jobbade hårt. Hade även bakat en kaka till fikat, tycker det är trevligt när man kan ta en paus mitt i kursen. De som inte känner varandra lär känna varandra eftersom man små prata med alla. Kom hem vid 21.30 kände mig rätt slut somnade efter en stund, Senyaya väckte mig hon ville gå ut, så det var bara att resa sig upp och ta på sig. Gick fram och tillbaka på gården men till slut hade hon gjort både och. Sen var det bara att försöka somna om innan nästa lilla vaknade. Sen var det fullt ös väckte vår 9-åring, både 15-åringen och 16-åringen kom in och åt frukost. Sen gick den ena till bussen och den andra körde moppe. Harry gick med 9-åringen till bussen sen drack vi lite kaffe och planerade lite hur dagen skulle se ut. Han åkte på möte ang min pappa och jag började plocka ut i husvagnen.

Detta skulle ha varit klart men vi visste inte om vi skulle få vår nya husvagn, men tyvärr så kommer inte den fören nästa helg. (snyft) Så det var bara att börja med att göra vagnen i ordning, hade ju glömt att vädra den så det var lite instängt. Barnen är lite gnälliga de vet inte vad de vill göra, inte kul. Hoppas bara inte det fortsätter under helgen.

Det är som en kär vän sa till oss man måste vara lite knäppa för att åka runt på utställningar. Och det är vi alltså lite dumma eller inte som andra. Men vi som håller på med detta tycker det är jätte kul trots allt slit. Både med våra hundar och en själv och inte tal om allt man skall ha med sig. De stora hundarna känner på sig att något är på gång, det är Senyaya och vår lilla dotter som bara är. Sen ha jag gjort en lista på vad jag måste ha med oss, i både kläder och mat. Men när man väl kommer iväg är det skönt det är innan och efter som är lite trist. Innan skall allt ut när man kommer hem skall allt in igen. Det skall bli roligt att se hur många fina hundar som man skall tävla mot. Och naturligtvis se vad domarna tycker om våra hundar, vi tycker ju om dem hur det än går.

Sköt om er alla och ni som skall till Öland kör försiktigt, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards