Bearclaw

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 4 september 2008 09:59

Vaknade idag igen vid 06.00 det var bara till att stiga upp och göra det man skulle göra. La alla hundarnas mat i blöt, Gaby ville ha maten på en gång. Fabian visste vad som gällde så han gick och la sig. Och Senyaya var överallt så hon och Gaby lekte, det är så roligt at se hur Gaby är försiktig mot Senyaya. Trodde inte det riktigt, men jag hade fel och är ju glad för detta. Det hade hänt lite olycka på natten i stora rummet så det var bara att torka upp. Fast jag tycker ändå att hon är jätte duktig, hon säger ifrån när hon vill ut. Och då gäller det att man är snabb, för börja hon röra på sig för mycket då har det blivit en liten pöl. Fabian tror jag myser när han ser hur Senyaya gör mot Gaby, det är som han tänker så hade jag det när du kom hem. Fabian bara är vill ha lite kel ibland sen går han och lägger sig i hallen, där får han vara i fred. Men han och Gaby leker av sig när de är ute, så det är inte så att han inte vill leka längre. Försökte även ta kort på Gaby och Senyaya när de lekte i går och det var ju inte lätt, varje gång jag trodde att de kunde vara lite lugnare så rörde de sig ännu mera. Ska visa er bilderna lite senare måste först tömma kameran.

Sköt nu om er och ta hand om de ni håller kär, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards