Bearclaw

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 1 september 2008 11:48

Idag var det måndag barnen är i skolan, och vår 16-åring börjar sin skola på alvar denna vecka. De har varit iväg på massa saker sen skolan började. Harry är iväg och jobbar så det är riktigt skönt hemma bara jag barnen och hundarna. Och alla tre små ligger och sover och de stora pojkarna som är hemma ligger och titta på tv. Och satte mig framför datorn en stund innan jag skall ta itu med dagens sysslor, det finns alltid att göra. Ska fixa till vår husvagn innan vi åker i helgen vill helst att den skall vara klar till torsdag. Är så skönt om man slipper jäkta innan man åker på fredag, vi ska ju till hundutställningen. Det ska bli riktigt roligt att se hur det går för våra hundar, och naturligtvis de andra hundarna. Jag är en sådan figur att jag gläds lika mycket åt andras segrar som vår egen. Ja det skall bli kul.

Och vår lilla Senyaya är ett litet skärm troll, är riktigt glad över att hon trivs hos oss. Det har inte varit mycket man har hört ifrån henne. När vi tog in henne i går så fick hon vara i stora rummet, sen på kvällen tog vi allt till tv rummet. Gaby tycker at hon är en konstig liten prick, men hon är så försiktig mot henne. Fabian vet vi sen innan att han är duktig mot de små, även denna lilla tjej är han så lugn i mot. Vi alla är så glada åt det nya till skottet i vår familj.

Nej nu kalla vår lilla dotter på mig så ni får ha en bra dag, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards