Bearclaw

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 23 augusti 2008 07:25

Igår var vi hos våra helt underbara vänner, tusen tack för att vi fick komma, fast du hade fullt upp med allt. TACK! Och som vanligt så sprang tiden iväg när man har trevligt.

Jag började igår med att röra måste få det stora rummet klart, och jag har fortfarande vår sons leksaker där inne. Men idag skall det bli fart med allt, man får väl se hur mycket man har hunnit med när dagen är slut. Man kan ju inte jobba i sträck pågrund av att det är ju mer man gör runt omkring, har många bollar i luften.

Hoppas även att vädret ska bli bättre än vad det är just nu, det ligger lite regn i luften. Och det vore mycket bra om det blir i alla fall uppehåll, vill ha tvätten torr. Och barnen kan vara ute utan att bli blöta rätt igenom, detta kan de bli fast de har regnkläder. De vill ju inte vara inne heller så det blir lite krig om det är regn ute, men man kan ju inte styra vädret.

Och vi har så mycket getingar i alla fall känns det så, vill ju inte att barnen eller hundarna skall bli stuckna. Själv tål jag dem inte och jag vet inte om någon utav barnen är som mig. Det som är lite jobbigt är getingarna som är så slöa, och de flyger ju in när man har dörren öppen. Man vill inte ha dem inne har nåja, men som sagt vill inte att det skall hända barnen, djuren något.  Som ni ser man blir aldrig nöjd( hehehehe),

Nu skall jag göra mig lite kaffe det är bara jag och Gaby som är vakna, hon har även varit ute en stund. Tyvärr så hade hon kissat inne i vår sons rum, blir lite ledsen att hon inte väckte mig. Men det är sådant som händer, men det är inte kul när en stor hund gör så.

Men ni får ha det så bra och va rädda om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards