Bearclaw

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 21 augusti 2008 10:16

Igår började skolan det var en trött 9-åring som man väckte, men han kom upp till slut. Han tyckte det skulle bli roligt att få träffa alla kompisar och fröken. Även de stora pojkarna tyckte att det skulle bli okej men lite längre sommarlov ville de gärna ha. Själv tycker jag det är skönt när man väl har kommit in i rutiner igen det brukar ta ett tag men sen är det bra.

Sen igår var vi även och hälsade på goda vänner det är alltid lika roligt att hälsa på dem. Barnen bara älska att få följa med dit, denna gång hittade lite andra saker att göra. Även som de har att göra nästa gång vi åker dit. Och som vanligt när man är hos dem så springer tiden förbi, och så även denna gång. Så när vi kom hem så var det bara att hitta någon mat som gick snabbt att fixa till, så det fick bli rester men det gick hem. Barnen fick vara ute en liten stund innan de skulle gå in och lägga sig.

I kväll ska jag tvätta av Gaby hon får jag in i duschen Fabian får jag ta i morgon på dagen. Ja det finns alltid att göra vill jag lova. Ska även städa av hela huset även barnens rum och tvätten ska fixas till. Lovade även att fixa lite hembakade frallor. Nej nu har jag inte tid att sitta här sköt om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards