Bearclaw

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 17 augusti 2008 07:15

Som vanligt så vaknar innan alla andra, fick gå ut med hundarna för Gaby ville inte göra ifrån sig igår. Och om jag säger att det var i grevens tid så ljuger jag inte, för vi han knappt utanför området fören hon satte sig. Sen ville hon jaga alla kaninungar som vi såg och det var ett tiotal som sprang runt över campingen. Väl framme i husvagnen igen så ville vår 1 1/5-åring ha lit välling så han och jag satte oss i förtältet och såg på lite barnprogram. Jag satte mig vid datorn lite tycker inte att det är lika kul att se på barnprogram, man gör det rätt ofta.

Tänkte på en sak, ni tror väl jag inte är klok som sitter och blogga när vi är iväg på semester. Men det är så att vi brukar ha med det trådlåsa bredbandet för det är så bra att få tag info ang ställen vi vill åka på. Man ska ju använda de hjälpmedel som finns allra helt när man tycker det är bra. Och då när man har en tid över så tycker jag att det är rätt avkopplat att sitta en lite stund och skriva lite.

Nej nu skall jag underhålla vår lilla son så får vi höras en annan dag. Men ni får vara rädda om er och njut helgen. Många kjamar på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards