Bearclaw

Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 1 augusti 2008 08:26

Då fortsätter vi på berättelsen. Min man, 16-åringen och 1 1/5åringen kom tillbaka från sjukhuset. Det var skönt att se lillen igen han är fortfarande lite svullen mellan ögonen men annars ser han mycket mycket bättre än vad han gjorde när de åkte in. Han är ju lite tagen men vem hade inte varit det efter den allergi reaktionen som han fick. De andra barnen blev helt till sig när de såg att pappa och lillebror hade kommit tillbaka. Vi tog en fika innan vi gick in till parken de fick åka karuseller man vågade inte vistas i badområdet, 8-åringen blev lite ledsen men det gick över. När vi hade varit där inne och lekt så gick vi tillbaka och åt mat, det blev pizza buffé ät så mycket du orkar. Pojkarna åt så det tutade ut igenom öronen (hehehe), sen gick vi till husvagnen. 8-åringen och 5-åringen stannade på lekplatsen medans vi andra fortsatte. Jag tog ut hundarna på en lång promenad 3-åringen följde med. 1 1/5-åringen och 3-åringen var ute och lekte vid husvagnen och 15-åringen och hans kompis var ute och spelade badminton. Tog sen in de minsta gjorde de ordning för kvällen det tog inte långtid fören 3-åringen sov, däremot 1 1/5 tog det lite längre för men han somnade tillslut. Gick ut och satte mig tittade på de som spelade. Sen gick jag och min man med hundarna till lekplatsen för att ta in de andra två pojkarna vi fick med oss alla utom 8-åringen. Han fick lov att stanna en liten stund till, gjorde ordning 5-åringen även för honom tog det inte lång tid för att somna. Sen kom även 8-åringen in och la sig alla andra gick också och la oss.

Som vanligt så vaknade jag tidigt gick upp tog ut hundarna satte mig en stund och njöt lite av tystnaden, sen vaknade 1 1/5-åringen gjorde lite välling. När han väl hade gosat en stund så gick han ut och lekte.

Va nu rädda om er och ta vara på det man har.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards