Bearclaw

Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Fortsättning av berättelsen.

Av Rosie-Marie & Harry - 31 juli 2008 08:30

Ja då var det fortsättningen av min berättelse ang vår lilla pojk. När min man och vår 16-åringen kommer till akuten med 1 1/5-åringen så sa min man att det bara sprang in folk till rummet de var i. De pumpade i honom medicin mot allergi han hade fått en rejäl allergi chock de satt några timmar för att se om det gick ner, sen bestämde de sig att lägga in honom till morgonen för att se om han blir bättre. Jag blir så arg på mig själv att jag inte förstod att det var det som hände med honom, jag blir själv uppsvullen i visa fall av saker jag inte tål. Man kan ju inte säga att jag var glad nej jag var mycket ledsen över att han får ligga där bara för jag inte kunde tänka till mer en engång. Nu hoppas jag bara att min man ska ringa och tala om att de kommer tillbaka. Ni kommer att f redan på hur det slutar jag hör av mig om mer info.

Sköt om er och ta vara på er.

Kjamen

 
 
Marianne

Marianne

31 juli 2008 21:46

Otäckt när ens barn blir sjuka. Man blir så hjälplös. Nu fick lillen vård och han är snart tillbaka till dig igen. Ha det gott och hälsa alla de andra
Kram
Marianne

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards