Bearclaw

Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Fy vilken dag

Av Rosie-Marie & Harry - 31 juli 2008 00:05

Vi åkte iväg i går kväll min man körde hela natten tills vi kom fram till Skara då var kl.03.30 så vi fick stanna och sova en stund på parkeringen vaknade vid ca 09.00 Plockade ordning allt tog ut hundarna på en kisse tur sen åkte vi och checkade in. Hittade en bra plats både för hundarna och där barnen kunde tälta. Plockade ordning allt åt lite frukost barnen var ute och lekte de var visst och sant trötta men frågade vi dem så var de inte trötta. De stora pojkarna gick in till parken medans vi andra åkte och handlade lite. När väl detta var klart var det att åka tillbaka och ställa bilen och gå in. Barnen lekte på de olika ställena sedan gick vi och bada med dem. Allt var jätte bra tills vi tyckte att vår 1 1/5 börja se lite svullen ut, vi hittade inget stick vi visste inte vad det kunde vara. Men i denna stund så hade vår 3-åring försvunnit vi letade jag kände hur rädd jag började bli. Efter ett tag så hittade min man honom då var han bara en lite bit ifrån oss men hittade inte tillbaka. Jag måste säga jag har aldrig varit så rädd jag målade upp en hemsk bild, men tack alla makter som finns att det inte hade hänt något. Vi kläde på barnen så de fick på sig lite torra kläder sen gick mot campingen igen.

Våra hundar som var i husvagnen hade det svalt och skönt tills vi kom och öppnade upp. Men de blev så glada när vi kom tog de en sväng så de fick göra ifrån sig lite. Sen la de sig under husvagnen medans vi tog fram grillen och grillade lite korv. Och alla åt om bara den det är skönt när man ser de äta. Barnen vill inte äta så mycket när det är varmt de får ingen aptit, men lite så är jag med. Det som är bra är att de dricker. Klockan blev snabbt kvällen så vi gjorde ordning de små för kvällen 3-åringen och 5-åringen somnade mycket snabbt när de väl hade slappnat av så sov de. Det var värre med 1 1/5-åringen och även 8-åringen de ville inte slappna av så de kunde sova. Men till sist så somnade 8-åringen och även 1 1/5-åringen jag och min man tog hundarna en lång runda det var så skönt ute. Kom tillbaka spelade lite kort med 15-åringen och hans kompis. Sen skulle jag gå och lägga mig när 1 1/5-åringen vaknade tog han bort till vår säg när jag tittade hur han såg ut han var så svullen i hela ansiktet och var helt flammig på kroppen. Jag led så med honom min man klädde på sig för han var tvungen att få läkarvård. Väckte vår 16-åringen för han fick sitta men sin lillebror i knäet och min man körde in han till akuten. Är så ledsen över mig själv att jag inte tänkte så långt när jag tittade på honom innan idag. Så nu sitter jag här och är lite ledsen medans min man är på akuten med pojken, och jag hoppas verkligen inte att det är något alvarligt. Tala om för er sen vad som händer.

Va nu rädda om er man vet aldrig vad som händer i morgon.

Kjamen

 
 
Ingen bild

Sissi

31 juli 2008 00:39

Hej Rosie
Hoppas att lillkillen snart blir bättre. Det är aldrig roligt när barnen blir sjuka när man inte är på "hemmaplan".
Sköt om er
Kram Sissi

 
Marianne

Marianne

31 juli 2008 21:45

Vilken otur att lillkillen blev sjuk på första semesterdagen. Men det var ju tur att ni upptäckte att han inte mådde bra i tid. Vi hoppas på att det inte är något alvarligt.
Ha det gott
Kram
Marianne

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards