Bearclaw

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 18 juli 2008 13:18

Vilket väder vi har man vet ju inte om det är sommar eller om det närma sig hösten. Jag längtar så efter att kunna sitta ute en ljummen sommar kväll för det har jag inte gjort än snyft. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på åt barnen, lovade nämligen dem att de skulle få hjälp till och tvätta husvagnen. Och nu när det regna så vill man inte vara ute, får väl kanske plocka ihop deras datorer för det är ju det att alla inne lekar är slut de vill ju vara ute och leka.

Sen måste jag sätta gång min man lite så att han byter fönster i 3-åringens rum så jag kan börja fixa ordning det. Just nu får han sova hos sin ena storebror och det är ju jätte bra förutom att det blir att de håller varandra vakna på kvällarna och väcker varandra på morgonen. Inte bra för de gör inget annan än att bråka för att de är trötta. Så det blir väl att man får elda på baken på maken.

Vi har inte testat på att åka rullskriskor än men jag ska informera er hur det kommer att gå för oss. Jag har i alla fall bestämt att jag ska ha Fabian eftersom han är lugnare än Gaby så hon ger jag till min man (heheehe). Hon är lite mer busigare och livligare än Fabian men lite ska han få jobba att stå på fötterna.

Sköt nu om er och va rädda om varandra.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards