Bearclaw

Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Det var länge sen

Av Rosie-Marie & Harry - 7 maj 2008 09:37

Så nu har man legat här i fyra veckor på sjukhuset, har visst och sant fått vara hemma lite men nu när solen skiner så vill man vara hemma. Ja naturligtvis även hem till alla barnen man saknar dem så mycket det är lite för tyst här inne. Ibland kan man höra ett och annat barn skrik men det tysta rätt snabbt. Jag hoppas att jag kan komma hem till helgen och att jag få vara där tills det är dags att ha. Däremot tror jag inte att jag kommer gå tiden ut utan det kommer tidigare fast man vet ju aldrig. Hoppas bara inte bebisen kommer när skolan slutar för då vill jag så gärna vara med när 8-åringen slutar skolan. Men det kan man ju inte välja själv det är ju barnet som bestämmer det när den vill komma till världen.

Idag var jag även inne på bernerstjärnans hemsida för att titta på Fabians och Tindras valpar den är så söta. Man blir så glad när man ser dem det är ju Fabians första valpar och jag hoppas verkligen att det kommer att bli flera från honom. För utan att skryta så är han en mycket fin han hund han är en riktig gentleman. Han är även en riktig kol hund som bara är han njuter av sitt liv av fulla drag. Och våran kära Gaby ska vi röntga så man håller ju tummen att allt skall vara som det ska. Men hon är ju inte riktig så lugn som Fabian är men är en underbar hund även hon. Hon är en sådan hund som vi aldrig har haft innan hon rör saker som hon inte ska kan även kissa inne under natten utan att säga till oss. Och hon är en vild liten tjej men vi älska henne ändå, hon är så underbar mot vår 1,5-åringen han får göra vad han vill med henne. Och skulle det vara så att han inte har kelat med henne så går hon till honom och vill mer en gärna att han ska ligga och gosa henne lite. Jag måste säga att det är helt underbart att kunna ha både barn och hundar ihop.

Ha det nu så bra så hoppas jag att vi hörs lite mer nu än vad som har blivit.

Kjamen   

 
 
Ingen bild

Sissi

7 maj 2008 11:20

Hej Rosie,
Hoppas du kan hålla den lilla bebisen kvar så länge som möjligt i magen...
Här är allt bra och valparna växer som bara den och är sååå goa, jag har inte bestämt mig om Cajan skall stanna här hos oss...får överlägga med familjen..Annars är nu alla valparna tingade och Ciao Fabbe skall flytta ända till Sundsvall.
Har provat ringa er i 2dagar...reg papperna MÅSTE in idag..ni kan faxa in dem, hör av er kram Sissi

 
Marianne

Marianne

11 maj 2008 00:23

Hoppas den lilla inte har för bråttom till världen. Men det hjälper nog inte att du försöker knipa, men att ta det lite lugnt och inte fara runt som en tornade hjälper säkert. Tråkigt att du ska behöva vara sängliggande nu när vi har ett så underbart väder.
Ja snart är det dags för röntgen på Gaby, nervöst som attan.
Ha en skön helg.
Kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards