Bearclaw

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 21 februari 2008 10:09

Blir så deppig när vädret är så här grått det kändes så bra för några dagar sen när solen sken och det var som vår ute, det är sådant väder man vill ha nu inte detta gråa. Man kan lugnt säga att man har fått nog av det men det skulle inte förvåna mig om snön kom nu med. Visst och sant jag ÄLSKAR snö men nu vill jag inte att det kommer, nej nu vill man ha vår sol och varmt.

Igår så stannade mitt hjärta hade precis fixat min tvätt satte mig i soffan och hörde ett högt brak. Min fösta tanke var vad gör barnen nu då, gick in i vår ena sonens rum och fick se ett släpp som hade kört in med draget fört. Fattade ingenting såg ingen bil inga människor gick ut för att undersöka saken närmare. Jo då där stod släpet mitt i tomten och även två personer som höll på att puta upp det på vägen igen. Lite skockad vill jag säga att jag var när jag ven såg var släpen hade gått igenom staketet, vår 3-åriga son bruka stå där och vinka på bilarna som kör på vägen. Hade han varit där så hade vi inte haft någon son kvar en sådan smäll var det och bara känslan av den tanken gjorde att man inte mådde så bra. Men de bad så mycket om ursäkt för att släpet hade släppt och tagit sönder vårt staket, gav mig sitt nr och bad mig att hör av sig. Ringde till min man och berättade vad som hade hänt, fick ge honom nr så han kunde ringa personen så inget blev fel. Ja vad det kan hända saker.

Även Fabian som var ute i denna stund men som tur var han på baksidan av tomten ja det kunde ha gått riktigt ila, ibland ha man änglar vakt vill jag lova och tack för det. Gick ut med båda hundarna i skogen för att lugna mina nerver lite man mådde som sagt var inte så bra. Fixade lite mat till hundarna och gav dem senare sen. Fixade även mat till oss barnen åt så det tutade ut igenom öronen man blir alltid glad när man ser att barnen äter. Ja det var lite av min dag.  Sköt om er nu och var rädda om er.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards