Bearclaw

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 19 februari 2008 08:12

Jag och min man började i söndags att riva tapet i tvrummet och fy katten vilket jobb. Vi fick ju börja i lördags kväll att flytta alla möbler och alla saker som var i vår bokhylla, kan inte förstå hur mycket som får plats. Sen på söndagen när jag hade bakat frallor och vi hade ätit så var det bara att sätta igång med jobbet, vi trodde att det skulle gå lätt men ack så fel vi hade tapeten satt som berg på väggen. Och vi hade inget val för tapeten måste tas bort alltihop höll på till lite över ett på natten, då hade spacklat fast inte allt för det räckte inte till. De små barnen tyckte det var jätte roligt med all papper som låg på golvet, fast jag var inte riktigt glad för jag hade papper i hela huset.

Även våra hundar ville vara med i röran de skulle helst ligga på en när man höll på att jobba. Det var riktigt skönt att ta en paus när man gick ut med hundarna. Den minsta sonen tycker det är kul med att ge hundarna sina märgben så även det hade över hela golvet, det gör så himla ont när man råka komma åt dem med tårna. Fast de tyckte det var toppen att ha sina leksaker i hela huset vart än de la sig så hade de ett ben till hands, och hade de inte det så fixade den lille det.

Nu när hundarna har varit ute och nästan alla barnen har vaknat så skall jag gå och fixa deg så de får nybakade frallor. Våra barn bara älska mina frallor som jag gör och det blir man inte ledsen för.

 Ni får sköta om er och ta vara på er.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards