Bearclaw

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 13 februari 2008 22:06

Idag var som alla andra vardagar det var bara att stiga upp och se till att barnen vaknar och kommer till skolan. Efter det så fixar jag välling till de minsta och sen åt vi frukost, tog ut våra hundar så de fick göra ifrån sig. Kände mig lite slö idag men det var bara att börja ta tag i dagens sysslor. Och det blev ju inte att jag började med att få ner tapeten och spackla var rätt trött efter att ha väntat att sonen skulle somna. Så det får bli i helgen att man ta ett rör i rummet så det kan blir klart det är ju så roligt när man ser hur fint det blir. Idag var det riktigt skönt väder ute det var verkligen vår helt underbart åkte och hämtade den ena sonen och handlade lite. Åkte hem fixade lite mat kom på vad vi skulle ha under tiden jag handlade. Igår var det omöjligt att komma på vad vi skulle ha. Barnen blev i alla fall glada över maten så de åt som bara den.

Idag fixade jag våra hundar lite kammade dem och gjorde de lite fina Fabian bara älska när jag håller på med honom. Gaby hon vill gärna men hon försöker smita men hon kom på det till slut att det inte var någon mening. Tog dem sen en runda i skogen de bara gilla att springa om kring med pinnar de hittar, man får akta sina ben för de vill ju mer än gärna att en annan skall ha pinnen. Efter rundan gick vi in de låg helt utslagna i hallen. 

Sköt om er och var rädda om er.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards