Bearclaw

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 31 januari 2008 13:30

Igår fyllde vår äldsta dotter år hon blev 21år ja tiden går verkligen fort när man ser sina barn. Det är roligt att se de växa upp fast man vill ju inte att det skall gå för fort. Höll på med städning och tvätt även igår det blir ju lite tvätt när man är några stycken. Och det blir inte mindre i helgen när vi skall byta sängkläderna i barnens sängar. Det var som jag sa förra gången det är ingen risk att man är sysslolös när man har barn och djur. Men det är ändå mysigt att hålla på, fast det finns dagar som man tycker att tvätt m.m är skit men så kan det vara med mycket.

Min pappa kom en runda efter sitt jobb pratade lite skit, han hade haft mycket på jobbet att göra så han var rätt slut. Han gav hundarna varsitt grisöra de vet att när han kommer så får de något gott. Men jag har fått tala om för honom att han inte får ge hundarna när de är som stirrigast utan när de har lugnat sig lite. Det har tagit många gånger innan han har förstått han inte ska ge dem då, det är som man bruka säga bättre sent än aldrig. Nä nu skall jag fixa lite hemma med maten, så sköt om er.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards