Bearclaw

Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Uppehåll hurra!!!

Av Rosie-Marie & Harry - 8 december 2007 13:35

Nu är helgen här igen jag hinner inte med någonting, tiden springer ifrån mig och jag har så mycket att göra innan jul. Blev lite glad igår för då kom våra bodar som vi ska ha för att bygga ut vårt hus, vi slipper lite jobb när vi köpte dem. Det behövs lite jobb med dem men inte lika mycket som att bygga från grunden. Vi ska se om vi hinner med att fixa vårt storarum innan jul, då får vi lite bättre plats, ja det skall bli kul att få det lite större. Det jag saknar är garderober fast och andra sida så är jag en mästare på att få plats mycket på en liten yta, men just nu ska det bli skönt att behöva tänka på hur man skall göra för att det skall bli bra. Vi kommer få ett hur som kommer att bli mycket större än det vi har, och det kommer att kännas lite konstigt för vi har haft det litet några år nu. Ja det ska i alla fall bli roligt och se hur det blir när allt blir klart.

Barnen har velat vara ute nu i några dagar men jag har hållit dem inne, det har varit så dåligt väder så man vill ju inte att de skall bli sjuka nu innan jul. Men vad bråkiga de har varit mot varandra alla inne lekar har tagit slut och de vet inte vad de ska göra av med sin energi. Så det var riktigt skönt att kunna släppa ut dem idag, jag håller tummen att det inte börjar regna utan kan få vara lite uppehåll. Själv håller jag på med tvätten och ska plocka ordning lite inne, för jag ska fixa lite deg så barnen kan baka lite lussekatter ska även göra pepparkaksdeg men det kan de inte baka med fören i morgon. Så det får bli deras pappa som får hjälpa dem med det. Jag ska till Nybro för att ha kurs avslutning, det känns lite trist att sluta redan men samtidigt så är det bra för då får jag den tiden hemma.

Mina kära hundar blir ju inte torrare vill jag lova med detta väder som är nu, nej de är blöta och fulla med grus i deras pälsar. Så huset ser ut där efter tycker synd om hundarna för de älska även de att vara ute, men det får de inte för då är de som dränkta katter. Det jag hoppas på att det ska sluta att regna så det får torka upp lite.

Ni får ha en trevlig helg.

Kjamen

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards