Bearclaw

Direktlänk till inlägg 16 november 2007

Har inte varit ute på 2-dagar.

Av Rosie-Marie & Harry - 16 november 2007 14:09

Har inte varit ute på nätet eller öppnat min dator på 2-dagar. Har varit sjuk och inte orkat med mycket, har varit tacksam över att orka med mina barn när de har behövt en. Det är inte roligt när huvudet sprängs och varje rörelse känns som att det vill spricka. Känner mig fortfarande inte pigg gillar inte att vara sjuk, har så mycket man behöver göra. Och när man sitter och inte orka göra något då ser man det man måste göra på ett annat vis (inte bra). Och inte bara tala om vad tvätt högen blir större och större och jag gillar inte tvätten den tar aldrig slut. Det räcker att man är så nöjd med att allt är klart så har något barn städat sitt rum och vad händer jo min tvätt stuga har massa smutsiga kläder igen. Det är väl myntens baksida när man är en stor familj. Men jag skulle aldrig vilja vara utan dem, de är mitt allt och jag gör ad som helst för mina barn stora som små. Igår fick jag ställa in kuren pågrund av att jag inte orkade köra bilen, min man var lite rädd att jag skulle ge mig av ändå. Men jag fick inse min begränsning och jag var helt slut, sov bort hela kvällen. Våra barn var inte glad att jag var hemma nejdå 4-åringen frågade mig om jag inte kunde köra för de skulle ha sin grabbkväll, och när jag var hemma så kunde de inte ha det. Men efter en stund så gick han med på att jag kunde vara i vårt sovrum, då hade de lite lugn och ro utan mig. Ja säger det barn de är för goa, de säger vad de har på sitt hjärta inget ljugande där inte.

Idag så har 2-åringen och 4-åringen varit ute några timmar det är lite kallt ute och lite disigt. Men de hade roligt ändå de hade varit på berget och lekt med hundarna, och lagat mat även varit och handla. Ja vad de hinner med att göra mycket, 2-åringen kom in satte sig i soffan och somnade nästan med en gång. Tror inte att de heller mår så bra, även 15-åringen var hemma idag från skolan han hade 39 graders feber i går och när han kom in så såg han inte så pigg ut. Det är lite tråkigt att alla ska bli dåliga samtidigt som en annan, man vill ju gärna ta hand om dem. Och nu orkar man knappt med sig själv, så i kväll blir det bara att ta det lugnt och mysa med glass och lite läsk. Och hoppas på att man mår bättre i morgon. Ni får ha en trevlig kväll, sköt om er.

Kjamen

 
 
antigone

antigone

17 november 2007 14:36

Stackare! Vilken otur...jag undrade allt vart du tagit vägen!
Hoppas ni är på bättringsvägen.
Själv är jag livrädd vi ska åka på flunsa eller liknande då vi ska på solsemester inom en snart framtid. För mig är det den första någonsin!!
Ha en skön kväll!
Kram

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

17 november 2007 21:52

Tråkigt att du är dålig. Och som alltid kommer en olycka inte ensam. Influensa mm. brukar drabba hela familjen samtidigt. Hoppas på att du snabbt ska må mycket bättre. kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards