Bearclaw

Alla inlägg den 28 september 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 28 september 2007 09:39

Har inte varit inne på min blogg har tyvärr inte hunnit med det, ändå så försöker jag se till att skriva lite varje dag. Men det har jag inte hunnit med vi har hållit på med vårt företag och rest lite för att fixa lite affärer. Det blir ju rätt mycket som måste komma på plats. Det är som vår yngsta dotter hon är så nyfiken på vad vi skall göra, men det var som jag sa till henne att hon får veta när allt är klart. Men på stridig som hon bara kan vara så sa jag till henne att vi ska ha en liten kennel.(detta sa hon) Det visste jag ju redan men kan du inte säga vad det är ni skall göra. Då talade jag om för henne så fort vi är klar med något av våra projekt är klara så får du redan på det, men jag vill inte bli besviken så jag säger det när det är klart. Så det har blivit att vi har kört några mil och fler kommer det att bli. Fast det är rätt roligt att få se sitt företag växa till något som man har längtat rätt länge på.


 Igår så fick vår dotter åka in akut till akuten hennes pappa fick hämta henne från deras lägenhet, hon kunde inte ens gå så Harry fick bära ut henne i bilen. Och då hade jag sagt till henne att hon ska ringa till läkaren, sen gjorde hon det i fredags men då sa han till henne, det kan vara livmoder inflammation så ta några piller så går det över. Hur kan en läkare bara säga så. Sen när hon ringde i går så sa den personen hon pratade med att så kunde ju ingen har sagt till dig. Ja jag bara säger det. Men nu ligger hon inne och ingen vet vad som är fel på henne fast de har tagit flera prover, det är bara att vänta och vänta. Vi skall åka in till henne på besökstiden vi kunde tyvärr inte komma in innan eftersom hon har en till i rummet. 


Jag hade kurs igår det var väl inte så roligt när man hade et barn på akuten och ingen visste vad som är fel förutom att hon har ont. Men hungrig som bara den fick jag stanna på affären i Holmsjö för att köpa något som man kunde äta. Sen var det bara att köra igen kom upp precis till kl;18.00 de hade redan kommit. Jag hade inte tänkt att lära ut något men det blev så än då. Det gick bra de kunde de danserna som vi hade lärt oss bra. Sen kom nybörjar dansarna vi hade bara repetition och det gick jätte bra för dem. Vi tragglade men det satt sen så att det bra, nästa gång så ska vi ta en vals hade jag tänkt och de skall få sina dansbeskrivningar och ord lista. Sen var det bara att köra hem igen det var lite segt för jag var rätt trött eftersom att vi kom inte hem fören 02.00 i onsdags natten. Men själv göra själv ha eller vad det är man säger. Hehe. Nä nu skall jag ta hand om mina bråkiga pojkar så de inte slår varandra idag vill de inget tror det är vädret som spökar. Man blir ju lite seg av detta gråa väder. Så sköt om er .


 Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards