Bearclaw

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 19 september 2007 15:49

Idag åkte jag till min vän Mia vi har inte träffats på jätte länge så det var riktigt roligt att se henne. Hon hade bjudit flera mammor som var mammalediga, hon säljer nämligen kläder, då bjöd hon hem hos till henne för att kunde titta. Hon bjöd på paj och kaffe det var jätte gott, och det var så skönt att slippa laga mat. Tiden bara sprang iväg så när jag väl tittade på klockan så såg jag att den var mycket, och vi hade en bit att åka. Vår 8-åring skulle vara hemma om ca 45 min, så det var att packa ut barnen i bilen och köra hem. Man får ju hoppas att det inte tar lika lång tid denna gången innan vi träffas igen. När vi körde in på in farten hemma så hade 8-åringen redan kommit hem. Det var bara att släppa ut hundarna och ta in barnen. Jag la den minsta han måste vila lite nu så han kan lägga sig i vetig tid, annars så vill han inte sova i natt. Men han verka inte vilja sova för han ligger i sin säng och bara skriker, så nu sitter jag och väntar ut honom och håller tummen att han skall vila lite.  


Sen får man väl fixa lite mat till alla barnen min man han jobbar sent idag så han behöver man inte tänka på. Jag skulle så gärna åkt och dansat idag men det går inte eftersom att Harry inte kommer hem fören senare. Men det är ju inget att göra det kommer ju fler gånger hoppas jag, det är alltid roligt att få dansa och inte stå och lära ut jämt. I morgon är det kurs igen så jag skall sätta mig ner och se om jag har hittat alla danser som jag ska ha med till kursen. Det är alltid lika svårt att sätta ihop en kurs, fast ändå en utmaning.  


Skall även plocka ordning lite hemma det blir fort mycket grus och leksaker överallt. Det är så när man har hundar och barn, men jag skulle inte vilja vara utan något av dem. Pratade även med min yngsta dotter i dag det gick väl rätt bra för henne på jobbet idag. Det är alltid lika kul när ens barn ringer och prata lite. Pratade även med min extra dotter och även hon mådde bra. Hon skulle till tandläkaren idag och hade drömt otäcka drömmar om att dra ut tanden. Men hon är inte tandläkarrädd, och det är ju en himla tur det. Nä  nu måste jag göra lite nytta.


Kjamen så hörs vi snart igen

Av Rosie-Marie & Harry - 19 september 2007 15:44

Fabian bara älska sin nya vän(bebis) hon är på honom hela tiden.

Jag förstå inte hur han orka för när jag menar jämt så är det jämt.

Det är så underbart att se hur djur och barnen bara trivs ihop.

Jag älskar dem alla SÅ Mycket. TACK FÖR ATT NI FINNS FÖR MIG:)

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards