Bearclaw

Alla inlägg den 18 september 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 18 september 2007 21:07

Undrar vad de håller på med??

Av Rosie-Marie & Harry - 18 september 2007 21:04

Jag skall vinna leksaken, visst så sant är han stor, men jag har mina knep.

Små barn, det är lika bra att hon får vinna så hon inte blir ledsen.

Av Rosie-Marie & Harry - 18 september 2007 12:41

Då var det tisdag igen gick upp vid 06.00 gjorde vällingen till den minsta satte mig med honom och såg nyheterna. Gick sedan upp och väckte 8-åringen var lite trött idag och ville inte vakna fick väcka honom 3ggr. Sen började jag baka frallor och muffins medans degen jäste så fixade jag och vår 4-åring till muffin. Medans jag väntade började jag att skalla lite päron och la de i sockerlag med lite minto det var jätte gott. Nu var det bara att fixa till frallorna in med dem i ugnen klädde på barnen, slängde mig i duschen klädde på mig.  Harry var snäll och hjälpte mig att plocka ut barnen i bilen och sen tog han hand om de frallorna som inte var klara.  Nu bar det iväg till kyrkans barntimme väl framme var det bara att koppla loss alla barnen springa in för det regnade som bara den. När vi kom in så hade redan Johanna redan kommit barnen sprang in först medans jag klädde av mig ytterkläderna. Barnen ville lera lite och det gjorde även vi andra, vi gjorde lite svampar ja allt från himmel till jord. De skulle vara till en utställning i kyrkan. Tro nu inte att jag är troende men det är så roligt att barnen har någon stans att vara, och de har jätte roligt att vara där. Sen fikade vi och det gillar barnen även 8-åringen bruka vilja följa med bara för just fikan skull. När vi hade fikat så var det dags att plock i ordning leksakerna och sen var det sång stund innan vi skulle åka hem. Väl hemma så var det bara att lägga minstingen i sängen de andra två gick upp på övervåningen och såg på film. Jag satte mig en stund framför datorn för att titta lite på bokföring programmet. Och sen var jag ju tvungen att skriva in på vår blogg lite, och nu ska jag se om man kan få lite gjort.Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards