Bearclaw

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 3 september 2007 19:57

Idag kändes det segt att stiga upp vid 06.00 vår son var redan vaken rätt pigg för att vara han. Han och sin pappa har slagit vad om han stiger upp och är inne, innan jag hinner ringa honom så år han en tia för varje dag det händer. Han kan få 50:- i vecka om han har tur just nu har han redan fått ihop till 40:-, de började inte förrän i torsdag. Jag är riktigt förvånad att han stiger upp innan jag ringer han tillhör de trötta i familjen och tycker det är mysigt att liga länge. Det är inte klokt vad tiden rinner iväg våra barn börjar bli stora. Vi har ju redan två barn som har flugit ur boet och nu ser vi hur våra äldsta pojkar blir stora den ena går i 9:an och den andra går i 7:an. Och de blir ju inte mindre utan de växer så det knakar man känner sig liten ibland när man står bredvid dem. Jag älska mina barn och hopas att de växer upp till bra människor som vet vad som är rätt och fel. Kunde man så skulle man se till att ta deras problem så att de slapp att bli sårade m.m Men då lär de sig inte ett dugg av något, man lär ju sig efter sina misstag. Och det hoppas jag verkligen att de gör för att inte behöva göra om det igen.

Jag ser ju bara på mitt liv som jag har levt det har inte alltid varit ljust inte. Man var inte mer än 15år och blev med barn blev misshandlad och våldtagen av den kille som jag trodde älskade mig. Vågade inte göra slut fören jag fick min underbara dotter hon blev min räddning från detta liv. För jag ville ju inte att hon skulle fara ila. Sen kom nästa smäll trodde jag hade hittat manen i mitt liv (min dröm var ju att gifta mig köpa hus få barn) men så blev det inte. Träffade en kille som var många år äldre än vad jag var vi hade det bra i början tills vi fick barn köpte hus och gifte oss. Då skulle han vara ute och festa med kompisar behandlade mig som en skit. När vi hade fått vår dotter så åker han till bb med min första dotter och kommer in med en annan tjej. Där låg jag blev ledsen för min dotter ville stanna hos mig och besviken att han kom in med en annan. Där var jag hade fött hans dotter men så mycket var det värt inte ett dugg. Trodde det skulle bli bättre mellan oss men inte han fort satte med sitt, så jag fick nog tog ut skilsmässa. Och det ville han ju inte jag var ju hans allt men det var som jag sa till honom (det skulle du har tänkt på lite tidigare). Umgänget fungerade så där han var ju snäll för han ville ju även träffa min första dotter. Men sen spårade även detta ut så han fick inte träffa min dotter utan han hade bara umgänge med sin dotter. Men med åren som gick blev vår gemsamma dotter mer tillbaka dragen ville inte åka till sin far. Hon har alltid varit mammas lilla tjej. Så han slutade att träffa honom. Jag försökte flera gånger om hon inte ville träffa honom men inte det slutade med att hon inte hade kontakt med honom på ca8år. Hon har min man som pappa fast hon har kontakt med sin biologiska pappa, så vill hon inte kalla honom pappa. Hon säger det många gånger att min pappa är Harry. Detta är bara lite av mitt liv jag har mycket som jag kan berätta för er men det skulle ta hela natten. Så var rädd om er man vet aldrig om man blir lovad en morgon dag. Och ha inte brottom att skaffa familj utan lev erat liv, familj går alltid att skaffa senare.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards