Bearclaw

Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 20 augusti 2007 21:34

Idag är det vardag igen det är både skönt och inte skönt. Det som däremot inte har varit så roligt är att två av de små barnen inte mår så bra. De har spytt om vart annat och jag vet ju inte om det är maten de åt igår eller om de har åkt på magsjuka. Men vad det än är så är det inte roligt för det blir mycket tvätt mycket gråt. De tycker ju inte det är roligt, och det förstå jag. Det som har varit lite tråkigt är att deras kusiner har varit här idag och vi har inte varit så roliga eftersom vi har varit trötta och de små inte varit bra. Men det är tyvärr inget man kan göra något åt för då hade jag ändrat på mycket. Min man har fått jobba hela dagen han är lite besviken eftersom hans chef lovade att laga hans lastbil nu när han har varit på semester, men han hade inte gjort något med den alls. Så jag förstå honom verkligen att det inte är roligt att köra en bil som inte fungera som den ska, allra helst när det blir många mil på en dag. Jag och de små har vilat om vart annat har haft lite ont i mitt huvud och man kan inte göra så mycket då. Så idag har fått bli en slappa dag utan för mycket ansträngande jag har ju fått ta hand om våra barn. Så nu sitter jag i vår soffa och skriver lite barnen sover som tur är så kanske de orka med mera i morgon. Jag hoppad att min man skall komma hem snart så jag kan få lite dricka som jag har beställt av honom lite smak satt vatten. Sen skall jag försöka sova och jag hoppas att de små får sova hela natten utan att behöva uppsöka toaletten.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards