Bearclaw

Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 14 augusti 2007 16:57

Katten med inatt var det min tur att inte sova. Min fru har inte kunnat sova på två nätter och jag har tyckt att det har varit så skönt att få sova. Har kommit på det att man inte ska säga så, för då får man lida själv för det. Så det blev bara några timmas sömn förstå att min fru har varit rätt trött, för det är jag denna dag. (suck). Men det är bara att bita i det sura äpplet och stiga ur bingen och göra allt som måstes göras innan vi ska åka igen.

Kjam

Av Rosie-Marie & Harry - 14 augusti 2007 16:56

Det var skönt att få sova lite mer än vanligt, min man var den som inte fick sova. Men nu var det bara att ta ut hundarna så de fick göra ifrån sig. Göra välling till den minsta, satte mig framför tv såg nyheterna för att se vad det skulle bli för väder dit vi skulle. Se till att fixa frukost till alla barnen och att de hade packat alla sina saker. Plocka ordning allt inne i huset det var bara att dammsuga och torka golvet så det lite trevligt ut när man kommer hem. Packa ut allt i husvagnen och mat varor som vi hade köpt igår. Nu skulle vi även bada Fabian så att han blir fin till hundutställningen, så fram med slangen schampot och börja tvätta av honom. Sen när det var klart är man tvungen att föna honom torr, men det som är så skönt är att Fabian älska när man plocka med honom. För det tar lite tid att få hela hunden torr. Nu när detta var klart var det att se till att alla satte sig i bilen, (då körde vi). Vi körde inom mina svärföräldrar innan vi körde på riktigt, vi tog en fika ihop. Pratade lite sen hjälpte kan till att diska upp all disk innan vi körde iväg, Leif följde med oss ut pratade med oss vi hade kunnat stå utanför och pratat i flera timmar. Men tyvärr var vi tvungna att köra vi talde om att när vi väl kommer hem så ska vi hjälpa till med städningen igen, ska även hjälpa till lite på tomten.

Nu är vi äntligen klara och nu körde vi. Alla barnen tyckte det skulle bli kul att få komma iväg igen. Det var halvklart väder ute rätt okej när man sitter i en bil, vi ska åka några mil. Väl framme så fick vi tag i en bra plats, barnen fick plats med sina tält de stora ville nämligen sova i sina tält. Så det var bara att packa ut allt fixa ordning allt i förtältet barnen var ute och lekte. Åt lite kvällsmat sen var det bara att fixa de små för kvällen, de större barnen satt uppe med oss och pratade lite.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards