Bearclaw

Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 11 augusti 2007 11:36

Ännu en underbar dag på vår semester. Idag är det lördag och min mamma fyller år så vi ringde och sjöng för henne, de små pratade alla var och en. Det var visst fint väder hemma fast det var mycket varmt, så jag tror att åskan är på väg ner över. För här har det åskat nu på morgonen igen det gjorde även det igår och nu har vi swimmingpool utan för. Barnen har redan testa den och tycker den var bra, sen att vi inte gillade det lika mycket som dem är ju en helt annan sak. Hoppas nu inte att de blir sjuka det är ju inte roligt vi ska iväg en vecka till och sen börja skolorna för dem. Visst och sant börjar skolan redan på torsdag men vi har tagit ledig från skolorna eftersom vi ska på hundutställning i Norr/Nyköping nästa helg. Vi ska ställa ut vår Fabian och nu hoppas jag att det kommer gå bra för honom detta blir vår riktiga hundutställning har aldrig ställt ut på en officiell innan. Bara inofficiell och det har vi gjort två gånger det har gått bra men vi har inte gått vidare, men han har fått mycket bra kritik och vi är nöjda. Så nu hoppas vi att det ska gå riktigt bra för honom för han är en mycket fin berner sennen hund. Så nu har vi bet alla våra barn att hålla tummen riktigt hårt. Vi skall hem och vända med husvagnen i morgon och då blir det att vi tvätta av hunden innan vi kör igen. Fabian älska när jag föna honom torr och kammar honom gör honom fin, då håller vi på i 1 timme fast det kan bli längre. Det är så skönt att få sitta själv en liten stund för vi köpte en resesäng till vår minsta så nu kan jag bara lägga honom. Innan fick jag sitta med honom i famnen och sen lägga han i sin vagn men han sov inte länge utan vaknade efter 15min. Och de andra är ute och leker med sina nya vänner. Men dagen har bara börjat så vi får väl se hur denna dag kommer att vara. Det händer alltid något men vad som än är så håller vi ihop vi är en stor familj men vi har mycket kärlek till varandra. Och det är bra att barnen bryr sig om varandra och andra. Vi hörs sen!

Kjamen!

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards